بلاگ
April 15, 2014 by اخبار راینیک

سایت جدید راینیک مشاور

سلام دنیای کسب و کار

سایت جدید راینیک مشاور با محوریت مربیگری کسب و کار شامل مربیگری فروش و بازاریابی ، مربیگری مدیریت و برنامه ریزی فروش و مربیگری راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان و صاحبان ایده کار خودش رو شروع کرد. ما سعی کردیم تو سایت جدید مباحث مشاوره مدیریت و مشاوره فروش و بازاریابی و مشاوره راه اندازی کسب و کار رو که مدت ها روی اونها متمرکز شده بودیم رو با مفاهیم مربیگری کسب و کار پیوند بدیم و تجربیاتمون از موفقیت ها و شکست های کسب و کار رو بهش اضافه کنیم تا در فضایی کاملا متفاوت مربیگری کسب و کار رو به علاقه مندان تغییر و مدیران و کارآفرینان دگراندیش تقدیم کنیم.

دلم می خواد در مورد مربیگری و فرق های اون با مشاوره و روش های معمول مشاوره کسب و کار بیشتر براتون بنویسم و خیلی ساده مربیگری یا اصلاح کوچینگ رو تعریف کنم. پس به زودی در سایت جدید راینیک بیشتر و بیشتر از مربیگری خواهید خوند و امیدوارم با نظراتتون ما رو تشویق به بیشتر خوندن و مطالعه کردن تو این زمینه و انتقال این مفهوم نو که در کشورمون خیلی نو و ناشناخته ست بکنید.

دوستتون داریم

راینیک مشاور , مشاور خوب , مربی خوب تر[schema type=”organization” orgtype=”Organization” url=”https://www.rainic.com/” name=”راینیک مشاور” description=”مربیگری کسب و کار راینیک مربیگری کسب و کار را به جای مشاوره کسب و کار به شما پیشنهاد می کند” street=”خیابان کارگر شمالی , کوچه خسروی” city=”تهران” state=”تهران” country=”IR” email=”info@rainic.com” phone=”88221432″ fax=”88221432″ ]

tagged: , , , , , , , , , , ,

0 Comments