بلاگ
December 6, 2014 by اخبار راینیک, فروش و بازاریابی

به کسب و کار خود جانی دوباره ببخشید

خیلی وقت‌ها کسب و کار‌های خوب خانوادگی و سنتی ایرانی که در دل خودشون کلی هنر اصیل و تجربه گرانبها دارند به علت اصرار بر روش‌های سنتی و قدیمی فروش و بازاریابی و کم توانی در جذب مشتری‌ها و بازارهای جدید، رو به افول میگذارند ..

 

خیلی تلخه وقتی هنرمند و صنعتگری رو میبینی که محصولی نفیس تولید میکنه اما به سختی میتونه اون رو بفروش برسونه و بعد از سال‌ها استادی، کارگاهش رو مجبور میشه تعطیل یا تعدیل کنه ..

مربی کسب و کار راینیک به همکاری با این کسب و کارها که با بوی خوش خاطرات کودکی خیلی از ماها عجین هستند در تجدید قوا و بازمهندسی افتخار خواهد کرد

 

اگه خودتون بخواید و تغییر رو بپذیرید!

 

شما که وارث یک تجربه ، هنر یا صنعت خانوادگی هستید یا کارآفرین هستید و پر از ایده‌های ناب و دلتون از رقبایی که یک شبه میان و گوی سبقت رو از قدیمی‌های بازار میگیرند پرخونه .. می‌دونید باید کاری کرد و از خودتون می‌پرسید از کجا شروع کنیم؟

میدونید با نشستن و غر زدن کاری پیش نمیره و با امید و پشتکار و استفاده از مشاوره افراد خبره تو هر زمینه‌ای میشه به موفقیت رسید ..

میدونید همه کسب و کارها مشکلات خاص خودشون رو دارند و کمبود نقدینگی و مشکلات تولید و تورم و بی‌ثباتی نرخ‌ها و بدقولی تأمین کنندگان و … برای همه کم و بیش هست حتی اون‌هایی که با اقبال مشتریان مواجه‌اند ..

 

آره باید قدمی اصولی برداشت تا فردا بهتر از امروز باشه .. و ما در راینیک مشاور سرمون درد میکنه با شما که مشتاق تغییر هستید و تشنه موفقیت همراه شویم ..

 

با شماره ۸۸۲۲۱۴۳۲ تماس بگیرید. مشاوره تلفنی راینیک همیشه رایگان بوده ، هست و خواهد بود!

tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments